Translate

Friday, May 17, 2013

Amoi Dara Part 2

Sedang aku enak tidur dibuai mimpi.....Tiba tiba aku aku rasakan satu kenikmatan yang sukar di gambarkan.... Aku mencuba menghayati keenakkan agar aku tau aku ini bermimpi atau tidak.Ternyata aku tidak bermimipi ini adalah kenyataan.......

Bila aku membuka mata ternyata yang Lulu sedang giat menguli uli batang ku yang kecil dan terlentuk lentuk tak bernyawa......Lulu tersenyum bila aku mencelikkan mata....dan ternyata batangku pun mula berubah keadaan dari segi besar dan panjang.....Perubahan ini menyebabkan Lulu bersemangat lantas tanpa membuang masa Lulu memasukkan batang ku kedalam mulutnya..... apa lagi makin terangsanglah aku.

Jilatan yang dilakukan oleh Lulu membuatkan aku ternaik naik punggung aku menahan serangan Lulu.Namun aku cuba bertahan agar Lulu benar benar puas menghisap batangku....Lulu tak tertahan lagi lantas menarik tanganku ke buah dadanya minta diramas.......Aku pun mula memainkan peranan meramas lembut sambil jari ku memainkan diputing warna kemerahan.....Lulu mengeliat sambil mengigit embut batang ku..... kini aku faham yang Lulu dah tak tertahan lagi......Lulu melepaskan batangku dan mengakangkan kakinya hinggakan menampakkan rekahan kolam yang basah..... Aku senyum melihat Lulu bagai cacing yang kepanasan......Namun aku tidak benamkan batangku terus kerana aku belum lagi puas menatap keindahan cipap Lulu.........

Aku labuhkan dahulu jari manis ku ke sebiji mutiara yang agak panjang... Jari ku terus memainkan di biji itu.....Satu tindak balas dari empunya biji............. ahhhhhhhhhhhh pls........ fuck me......... aku tak peduli renggekan Lulu aku terus memainkan biji nya..... air yang terbit dari kolam yang ternganga nyata bertambah banyak mengalir.......Aku tahu yang Lulu dah tak tertahan lagi namun aku masih belum puas lagi dengan keadaan sedemikian.Aku mula mencium mulut Lulu dan turun sedikit demi sedikit ke leher turun ke buah dada Lulu habis segala yang ada didada Lulu habis aku jilat hinggakan Lulu mengeliat dan mengeleng gelengkan kepala tanda agar jangan dilakukan lagi. Puas aku menyonyot puting dan menjilat segala yang ada didada Lulu kini beralih turun perlahan lahan hinggakan bersua gua yang minta di masukkan sesuatu yang memuaskan yang empunya badan.....Disitu mulut ku terhenti seketika..... Lulu menarik narik rambut agar jangan diteruskan jilat demi jilatan dibadannya.....

Namun aku tak hiraukan itu semua...Sedang Lulu menarik nafas lega kerana jilatan terhenti....Tiba tiba bagaikan terkena kejutan elektrik lulu mengeliat bila lidah ku mula meneroka apa yang berada didalam gua kepunyaan Lulu.Manakala jariku memainkan di mutiara yang berdiri megah kekerasan dan sebelah jari ku meramas ramas lembut buah dada Lulu serentak...Dengan itu juga Lulu mengerang keras......dan mengepit kepala ku dicelah celah kelengkang dan Ahhhhhhhhhh aikssssssssssssss uhhhhhhhhhhhhhhhhh.................... klimaxs yang ditahan oleh Lulu terpanjut kemuka aku...Lulu mengeliat panjang dan melepaskan kepala aku.....Aku terus tidak mahu klimaxs Lulu berakhir aku halakan batang ku yang dari tadi menegak minta disarungkan kedalam gua......Ahhhhhhhhhh......yes......Lulu merengek bila batang ku mula terbenam......sedikit demi sedikit..........Lulu mengemut gemut kan cipapnya.... tanda menerima kehadiran batangku dengan satu geliat yang agak kasar dan mengeleng geleng kan kepala menahan keenakkan sebenar......Aku macam nak terpancut bila menerima reaksi sedemikian rupa. Namun aku masih boleh menahan......

Bila Lulu agak reda aku mula menarik sorong keluar masuk batang ku kedalam cipap Lulu yang tidak senang lagi Dengan kemutan Lulu dan kebesaran batangku bila aku menarik keluar batangku bagaikan semua kandungan dalam cipap Lulu bagai mahu terkeluar mengikuti batangku.Lulu makin tak tertahan bila kau mula menghayun laju.....Yes.......ahhhhhhh yes.......i like it.... Keluhan demi keluhan Lulu menahan keenakan yang dirasai.......Puas aku dengan keadaan sedemikian aku mula menonggengkan Lulu.....Kini aku mula dengan cara doggie....Aku pahatkan betul betul batang ku yang bersinar sinar akibat air yang terbit dari cipap Lulu.... Bila dah tersedia semuanya....aku mula benamkan batangku... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................ Lulu merengek.....Fuh! sempit sekali aku rasakan ....Lulu geleng gelengkan kepala menanti bila batangku habis terbenam.....Bila habis terbenam aku menarik laju batang ku dan benamkan semula dengan perlahan lahan yang bole...Lulu tak tertahan bila aku lakukan sedemikian bila kali ketiga aku benamkan batang ku Lulu meraung.....Ahhhhhhhhh shaz.....i coming..... aikssss............ Lulu kejang dan mengemut sekuat kuat hatinya aku dapat rasakan betapa batang ku bagai dicengkam kuat. Dan Lulu terbaring tertiarap keletihan sedangkan aku belum lagi keluar........

Aku capai sebuah bantal dan letakkan di bawah cipap Lulu agar punggung Lulu ternaik keatas...... Dengan kaki yang tercantum rapat aku mula menhayunkan semula batang ku.....Dengan bantuan cecair yang makin banyak keluar dari cipap Lulu makin mudah aku tarik masuk keluar batang ku.......Aku mula hayun laju dan laju lagi hinggakan Lulu meraung raung keenakan ahhhhhhhh pls..... stop....... aiks...... uhhhhhhhh....... namun aku terus melajukan lagi henjutan batangku........ Hinggakan aku hampir nak terkeluar............Aku benamkan batangku sedalam dalam yang boleh dan Ahhhhhhhhh.....................aku meraung macam ayam jantan....dan Lulu uhhhhhhhhhhhhhh yesssssssssssssssss......... kejang.............. sama sama kejang dan aku rebah diatas badan Lulu yang telah lemah longlai tak bergerak cuma hanya kedengaran laju nafas aku dan Lulu........ Akhirnya aku tertidur bersama Lulu dengan batang ku terendam didalam cipap Lulu........Aku puas begitu jua Lulu........Itulah hadiah hari jadi Lulu di malaysia........

Dalam lebih kurang 3 jam aku tertidur aku terbangun dan terus kebilik air untuk mandi.....tapi aku terperanjat bila aku sampai jer didalam bilik air, lucy sedang mandi sambil mengosok gosok buah dadanya yang tegang dan besar.....Aku lihat mata lucy amat kuyu dan dahaga kan sesuatu.Aku terperanjat dan dengan cepat menutup batangku dengan baju aku.....Lucy senyum dan menghulurkan tangan pada ku sambil berkata "i pun mahu macam Lulu......" aku tergamam "i sudah tengok semua sekali apa yang u buat tadi....."Plssssssssssss kata lucy pada aku.....alamak aku baru nak relax....kata hati ku.

Namun aku tak hampakan lucy.... aku menyambut tangan lucy...lucy senyum.......aku membalas senyum....Bila aku merapatkan badan ku kepada lucy terus membasahkan batangku yang kecil tu dengan air dan terus memainkan tangannya yang penuh dengan buih sabun.Sungguh pandai gerakan awal lucy nie kata dalam hati aku...Bila batangku mula diusap oleh tangan lucy bersama buih sabun maka mulalah batangku mula menunjukkan rupa sebenar.....Lucy gembira bila perubahan batangku lantas ia membersihkan buih sabun dan terus mengulum batang ku hingga berdejut dejut bunyi batang ku dihisap...Aku bagai tak jejak kaki kelantai bila lidah lucy memainkan dilubang kecil batang ku.Maka hisapan demi jilatan dilakukan oleh lucy membuatkan batang ku mula mengeras dan keras lagi.....Aku dah tak tertahan lagi...aku kini tidak mahu membuang masa lagi......Aku menarik batangku dari mulut lucy dan membaringkan badan lucy ke tub mandi. Lantas menguakkan kaki lucy luas luas.....

Wow jeritku didalam hati...... rupanya lucy mempunyai bentuk cipap yang lebih cantik jika dibandingkan dengan lulu......Dengan bulu nipis sejemput di atas cipapnya yang tembam membuatkan aku lebih geram lagi...... Lantas aku mula mencuit cuit biji yang panjang sama dengan lulu....Lucy megerang keenakkan campur kegelian.......lantas aku mainkan jariku terus kebiji lucy dan mengentel gentel biji....sedangkan mulut aku terus ke buah dada yang besar. Aku benamkan mukaku ketengah tengah gunung yang besar dan pejal.....Lucy merenggek renggek keenakkan....ahhhhhhhh....uhhhh lidah ku mula memainkan peranan.....badan lucy bertambah gigil bila putingnya dijilat oleh lidahku....ahhhhhh aiksssssssss pls do again plssssssssssss aiksssssss........

Lidahku terus menguasai segala yang ada didada lucy....lucy benar benar keenakan..... aku dapat rasakan yang cipap lucy bertambah basah setelah dijilat dan digental......Aku amat geram dengan keadaan cipap lucy...lantas aku mula menjilat perlahan turun sedikit demi sedikit hinggakan sampai di depan gua yang cantik tapi amat basah sekali........Aku menguakkan kedua kaki lucy...lucy menurut malah dibesarkan laki kakinya bila lidah ku menjilat keliling cipapnya... Ahhhhhhhhhh aikssssssssss fuck me pls...........' Aku mulakan meneroka gua lucy dengan lidah kedalm gua yang comel...Ahhhhhhhh.......lucy mengerang keenakan aku mainkan lidah ku di mutiara yang menegang seolah olah mahu keluar dari tempat sembunyinya.sudah puas menjilat air kini makin banyak keluar dari cipap lucy.

Aku mula menghalakan batangku kecipap lucy.....Kini aku ingin merasa bagaimana enaknya cipap lucy...... Bila semuanya dah reda aku mula benamkan batang ku perlahan lahan tapi keenakan dan kesempitan ku dilarang lucy....auwwww lucy menjerit bila kepala batang ku mula masuk kedalam cipapnya...dia menolak nolak badanku agar berhenti.....Ooooooo rupanya lucy nie masih dara rupanya bentak hatiku....Aku tahu apa yang hendak aku buat.....Aku berhenti buat seketika batang ku masuk tapi aku mula mengulum lidah lucy dan kedua belah tangan ku mula mencari buah dada lucy terus meramas ramas lembut manakala jariku memainkan puting....kini ingatan sakit yang dideritai oleh lucy hilang bila aku lakukan sedemikian rupa dan ini membuatkan aku mengambil kesempatan untuk memasukkan batangku seterusnya.....kini batang ku mula terbenam...hinggakan aku terpaksa lepaskan satu henjutan kerana agar sukar untuk terus masuk.....auw....pls stop........jeritan lucy bila batang ku mengoyakkan selaput nipis dara lucy..... sebelum lucy menolak badan ku aku teruskan henjutan hinggakan batangku habis terbenam..... dan satu tolakkan kuat singgah dibadanku.... hinggakan aku tertolak kebelakang.

Lucy menahan kesakitan dan kepedihan yang amat sangat......aku lihat di cipap lucy ada lelehan darah bercampur air mani keluar di cipapnya......aku senyum lucy senyum sambil menahan kepedihan ...... aku merapatkan badan ku ke lucy dan menarik tangan lucy ke batangku.......lucy faham ......lantas lucy genggam erat batang ku keras...... so long and big..... kata lucy pada ku....aku senyum jer...lantas aku menyuakan batangku kemulut lucy. Lucy membenamkan batang ku kemulut nya dan membuat satu hisapan dan jilatan yang mengghairahkan aku......aku mula meramas buah dada lucy dan menjilat jilat puting lucy...... lucy seolah olah lupa kesakitan yang baru dirasai........dari buah dada tangan ku mula mencapai cipap lucy yang masih basah dan kini jari ku terus mengentel lembut biji yang tersembul keluar.Lucy mula mengerang semula tanda lucy terangsang kembali.....kini lidah ku pula mengambil alih jariku di biji cipap lucy...bertambah banyak air mengalir dari cipap lucy.......aku dah tak tahan lagi......aku masukkan lidahku yang lembut kedalam gua lucy... ternaik naik punggung lucy bila lidah ku masuk kedalam gua.....aku mainkan lidah ku begitu untuk beberapa ketika....lantas lucy menolak aku baring kedalam tub mandi dan lucy memegang batangku yang keras lagi tegang dan menyuakan ke cipapnya.......

Dengan bantuan air yang keluar dari cipap lucy batangku mula tengelam sedikit demi sedikit hinggan habis batangku masukkedalam cipap lucy....Ahhhhhhhhhhhh aku merasa betapa sempit dan enak cipap lucy.....lucy mula menggangkat punggungnya atas ke bawah..........lucy mengerang keenakan bila aku menunjang batang ku keatas agak kuat...Ahhhhh ahhhhh ahhhhhhhh........Aku tak puas aku menonggengkan badan lucy dan memasukkan kembali batangku...ahhhhhhhhhhhh sempit sungguh aku rasakan dan lucy pula mengeleng gelengkan kepala tak tertahan dan tiba tiba lucy mengerang aiksssssssssssssssssssssssss.... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kejang seluruh badan lucy dan rebah.......Aku biarkan lucy merasa kenikmatan klimaxsnya seketika.....Bila lucy mula sudah mendapat nafas aku membongkokkan lucy dan memasukkan batangku dan menghayun batangku selaju lajunya.....hayunan semakin laju dan aku sudah hampir ke penghujungnya........hentakkan demi hentakkan batangku kedalam cipap lucy semakin ganas....lucy terus mengelengkan kepala dan mengerang keenakkan kerana tak pernah merasa keenakkan sedemikian rupa....ahhhhhhh....aiksssssss pls do again......fuck me harder.....harder...ahhhhhhhhhhhhhh dan akhirnya tusukan akhir batangku kedalam cipap lucy berakhir dengan pancutan air mani aku dan lucy klimax kali keduanya........ ahhhhhhhhhhhhhhhh aiksssssssss aku rebah bersama sama lucy kedalam tub mandi.........

Bila dah reda aku bangun dan terus mandi membersihkan badan....dan meninggalkan lucy sendirian di tub mandi.... Sesudah mengenakan seluar dalam aku rebah disebelah Lulu yang masih lena.............Aku sedar bila Lulu bangunkan aku.......Aku bangun dan dapati Lulu tidak berpakaian semalam tapi kini berbaju t'shirt nipis tak berbaju dalam....matahari terang menunjukkan hampir pukul 2.30 petang.....Lulu melemparkan t'shirt padaku dan berkata come on wake up time to go.......sambil senyum......aku bangun mandi dan bersiap untuk pakai seluar ku yang siap bergosok....Emmmmmmm kata hati ku.........sedang terkial kial memakai baju tiba tiba aku dipeluk dari belakang....aku menoleh rupanya lucy....i like yours........sambil memegang batangku yang letih.....dan kecil.....Aku dikulum lidah dan ditinggalkan tercengang cengang.Aku membalas senyum lucy yang menjeling manja pada ku....Bila kau sudah siap kini giliran Lulu pula menerpa aku memeluk mengucup bibir aku dan membisik ketelinga aku...okay time to go.....and i like malay fuck...Aku meramas lembut buah dada Lulu yang comel tapi cukup membuat orang geram bila memandang.Sambil menbalas kuluman Lulu.I wait u in lobby.....

Sampai aku kat bawah jacky senyum padaku sambil menghulurkan tangan dan ucapkan thanks kerana bawa dia dan lucy ke hotel.....Aku ok jer sambil jeling ke lucy....... padan muka ko jacky aku dan ratap tubuh lucy dulu...kekekekekekeke ketawa ku dalam hati...sebelum meninggalkan aku di hotel tersebut sempat lulu beri sin 50 dollar dan kad agar call dia.......Dan pesanan dia akan datang lagi ke malaysia lagi...... bye.......... mereka hilang dari pandangan kesibukan bandaraya johor bahru.

Amoi Dara Part 1

Pertengkaran tadi benar benar membuatkan aku bosan dan tension.Untuk release tension aku menghabiskan masa di sebuah disko berdekatan.Walaupun dalam disko tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah.Namun aku dapat gak release tension aku nie......Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa seperti ader yang mencuit bahu aku.......Aku berpaling......woyooooooo amoi sih!!!!! Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada amoi........Aku leka sekejap.....Eh! kawan ader orang duduk disini tak???? Tanya amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku.kekeke dalam hati aku ketawa sendiri.Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku sih!!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik.Muzik bergema dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari Singapore..... OOOOO aku kata.Mana boyfriend u??? Tanya ku lagi...Dia tak dapat datanglah....i boring tengok dia...Aku hulurkan tangan i shaz u???? I Lulu and this my friend Lucy and boyfriend Ricky.Aku bersalaman......Waktu Lulu tunduk mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya...Emmmmm geram betul aku.

Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi.....Tiba tiba amoi tu mencuit bahu ku Jom dance.......Jommmmmmmmmm aku kata.Aku aper lagi tunjukkan segala skil yang aku ader..Amoi ketawa dan terus dance.Sambil dance mata aku terus tertumpu pada kedua buah dada amoi tu yang bergerak gerak mengikut rentak muzik.Fuh! aku menelan air liur..........Sabar kata hati ku.... dari music rancak kini menjadi slow...... Kini giliran aku pula mempelawa amoi .Amoi malu tapi setuju. Apa lagi aku memeluk pinggang amoi lembut.Amoi membalas.....Aku membisik ke telinga amoi u datang sini ader aper....Saja...but today is my birthday.Oooooo aku kata happy birthday.Aku eratkan lagi pelukkan ku hinggakan dada ku dapat merasai kepejalan daging amoi tu.Emmmmmmmm empok aku kata.Tangan aku mula mempermainkan peranan tangan ku mula mengosok gosok dibelakang badan amoi. Amoi yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan kepala. Amoi melentukkan kepala ke bahu aku.Peh! ader can nie aku kata.Aku mula memberi ciuman di telinga. Amoi diam jer tak membantah. Membuatkan aku lebih berani. Kini tangan ku mula mencari dua gunung yang berdiri megah didada amoi.Aku mula meramas lembut.......Amoi diam tidak membantah.Tangan ku mula masuk kedalam baju amoi....walaupun agak sempit namun aku mudah mem masukkan tangan dengan pertolongan amoi.Kini hanya sehelai kain nipis agak keras yang menhalang tangan ku dari terus menjamah kehalusan kulit buah dada amoi.Namun aku berpuas hati bab dapat gak merasa buah dadanya yang mula mengeras....Aku meramas ramas lembut hinggakan amoi meng geluarkan bunyi keenakan......ahhhhhh...................

Tangan aku sebelah lagi mula menarik punggung amoi agar rapat mengena batangku yang dah lama tegang.Geselan berlaku antara batangku dengan cipap amoi...Walau pun amoi memakai skrit pendek dari jeans namun aku dapat merasa tembam cipap amoi.Lepas sebelah sebelah buah dada amoi tu aku ramas........Sedang syok aku melayani kepejalan buah dada amoi tiba tiba terang .Kelam kabut aku menarik tangan ku keluar.....aku dan amoi ketawa.....dan amoi menarik aku duduk.

Aku tengok Ricky dan Lucy dah mabuk....Aku tanya amoi....U naik aper datang sini.Dia kata naik kereta Ricky.So macam mana nie sekarang.Aku kata takper aku tolong hantar u ke hotel kay. Amoi setuju dan senyum kepada aku.Aku mepapah Ricky sedangkan amoi memapah Lucy kekereta. Fuh! Honda beb! Aku hempaskan Ricky kat belakang kereta dan menolong lulu terkial kial memapah Lucy.Aku menyuruh lulu ambil beg tangan didalam dan aku bereskan si Lucy nie.....Sewaktu aku letak kan Lucy ketempat duduk belakang kain gaun yang dipakainya tersingkap hinggakan nampak jelas cipapnya.Fuh! boleh tahan tembam.Aku jeling tiada orang.... Apalagi aku ramas kejap cipap yang tembam tuh.Emmmmmmmm geram aku.Buah dada si Lucy lebih besar dari lulu...Emmmmmmm aku tak ketinggalan meramas buah dada Lucy sekali.Tak puas aku singkap baju Lucy dan coli sekali.. Fuh! buah dada yang agak besar tuh membuatkan batangku naik semula.Aku lepaskan geram aku jilat sekejap dan meramas sepuas puasnya.Bila aku tengok Lulu datang aku betulkan semula cam biasa.

Berderum laju aku menuju ke hotel........Dihotel aku menyuruh lulu booking room dan aku memapah Ricky dan Lucy naik.Bila sudah selesai aku meminta diri pada lulu tapi sebelum tu aku nak tumpang mandi bab baju dan badan aku berbau arak.Lulu setuju lantas menyuruh aku mandi dulu nanti dia hantar tuala....Aku apa lagi mandilah.........sedang aku syok mandi tiba tiba aku dipeluk dari belakang.Aku menoleh Lulu??????? Lulu kata Boleh i join u mandi.......Aku kata suka hati u lah... Dengan perlahan dan satu satu baju yang dipakai nya jatuh kelantai.....Kini Lulu tidak ada seurat benang pun berada dibadannya.Fuh! kini mataku memandang puas puas badan yang montok didepan mata.Aku senyum Lulu pun senyum dan terus memeluk badan ku.Air panjut yang agak panas men yirami kedua badan....Aku mengucup bibir lulu ,lulu membalas kuncupan dan tangan aku mula merayap mencari dua gunung yang tegak berdiri.Aku meramas lembut kedua buah dada lulu.Lulu memeluk memaut tengkuk aku agar jangan dilepaskan.Batangku mula berdiri perlahan lahan hinggakan menyentuh cipap lulu.Lulu merintih keenakkan Ahhhhhhhhh iksssssssss......... Kini dari bibir mulutku turun perlahan keleher dan berhenti di dua gunung yang tegang.Puting lulu yang
kemerahan dan tegang aku jilat.Mengeliat Lulu bila dijilat sedemikian.Tangan ku mula mencari tempat baru.merayap rayap dicelah celah kelengkang.......Sebelah tangan ku meramas pangkal buah dada lulu dan lidahku terus menjilat jilat putting buah dada yang terus tegang dan mengeras. Ahhhhhhhh i like it.............pls do again......... rintih lulu ketelinga aku.Aku capai tangan lulu agar memegang batangku.Wow! big......sambil tersenyum.......Aku senyummmmm.

Aku membaringkan lulu di tub mandi dan mengakangkan kedua kakinya.Peh! tembam betul cipap lulu hinggakan ternaik biji yang tak bersunat panjang......Aku membenamkan jari aku kedalam cipap lulu.....Ahhhhhhhhh iksssssssssssssssssssss rintih lulu.Aku geram dengan keadaan ini.Aku jilat cipap lulu hinggakan ternaik naik punggung dia keatas.Sedangkan jari aku tarik masuk tarik kedalam cipap lulu.Sampai satu ketika lulu mengejang keras... Ahhhhhhhh...................... iks............................ Makin banyak air yang keluar dari cipap lulu.Tahulah aku yang lulu dah game over (klimax) Aku hulurkan batamgku kemulut lulu. Lulu mengulum batang ku macam mengulum ais krim..... Dia mainkan lidah nya kekolam yang mula mengeluarkan cecair.......Agak gelojoh lulu menhisap batang ku hinggakan aku bagai tak jejak kaki dilantai.......Tiba tiba aku lak merasa nak keluar air mani.Lulu perasan perubahan aku. Lantas dia menyedut sekuat kuat hati..... Aku tak tertahan lagi critttttt critttt terpancut air mani aku kedalam mulut lulu.Lulu menelan airku dan memainkan lidahnya dikepala batangku.Terenjut enjut kakiku menahan nikmat......Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku mengeluh. Lantas aku dan lulu mandi dan tertidur diatas katil tanpa memakai satu baju pun...

Orgy

Saya bekerja di sebuah bank tempatan dan berkahwin dengan isteri saya seorang chinese convert kira-kira 3 tahun lalu. ketika itu umur saya 27 dan isteri saya baru 22. kami suka sama suka, dua-dua masih virgin masa kahwin tetapi kami juga agak open about sex and teringin cuba something different..... selalu jugak tengok filem blue together, nude massage dsb tapi setakat itu saja lah

kira-kira 1 tahun lepas kami berkahwin, mak saya meninggal dunia. bapa saya (49thn) tinggal dengan adik lelaki saya di rumah di kampung dan kadang kala datang ke rumah kami di ibu kota. kisah ini terjadi kira2 empat bulan lepas mak saya meninggal dunia. masa tu saya tiada di rumah sebab outstation ke kuantan. menurut isteri saya, lepas makan malam cerita di tv agak steamy dan ketika itu dia sedang menonton dgn bapa saya. bila selepas beberapa adegan 'panas', bapa saya mula tak senang duduk. isteri saya rasa tentu bapa saya horny sebab dah lama tak dapat 'hak suami'. kami tau dulu parents saya pun blues juga dan very active (pernah pasang telinga daa...)

anyway, lepas tu bapa saya bangun ke tandas. semasa dia dlm tandas, isteri saya sms saya, sambil mendengar di tepi pintu tandas. katanya dia rasa bapa saya dah terlalu 'turn-on' dan dia kesian pada bapa saya. saya balas "you nak buat apa?" dia tanya "boleh ke dia tolong release kan tension bapa saya"; saya kata "asalkan jangan lebih-lebih". lepas 10 minit bapa saya keluar dia tanya samada bapa saya ok. bapa saya buat2 tak faham.

isteri saya cakap, dia faham kalau bapa saya tak tahan sebab dia (isteri saya) pun dah seminggu tak dilayan oleh saya (sebab dia period sebelum saya outstation). bila isteri saya ajak dia tengok cerita 'sexy' untuk release tension, bapa saya diam. lepas tu dia kata ikut suka isteri saya tapi dia tak nak nanti ada masalah. isteri saya cakap saya sporting, asalkan tak lebih-lebih. lepas itu isteri saya pun pasang cerita basic instinct 2. dari semasa ke semasa bila isteri saya jeling memang nampak togkat ayah saya mencanak naik. mula2 dia try sembunyi lepas tu bila wife i buat tak tau dia pun buat tak tau bila kain pelikat dah jadi khemah. bila habis cerita isteri saya masuk bilik untuk tidur. dia main sendiri (masturbate0 sambil berbunyi kuat sikit supaya bapa saya dengar. isteris saya sengaja buat bapa saya steam dan sure dia pun main sendiri kat luar sambil mendengar hiburan dari isteri saya.

malam esoknya, isteri saya tanya kalau bapa nak tengok cerita blue pun ada... bapa saya diam saja. bila isteri saya pasang dia tak membantah. bila part yang steam tu memanglah mencanak naik tongkat bapa saya. isteri saya pun tak tahan, dia usap-usap tetek sendiri slow-slow sambil tengok adegan di tv. lepas tu isteri saya kata, bapa jangan marah, saya tak tahan, saya nak pegang anu saya. tapi kalau bapa tak suka, saya boleh masuk bilik sekejap 'lepaskan tension'. bapa saya kata ini rumah kau, buat lah apa, bapa tak kisah. isteri saya terus mengusap-usap tundun dia dari luar gaun (isteri saya suka pakai gaun selabuh lutut), sambil tangan lagi satu usap tetek dia dari luar t-shirt. mula dia pun merengek-rengek sikit sambil mata menjeling pada bapa saya.

lepas tu dia kata kalau bapa tak tahan, go ahead lah, kita sama-sama dah lama tak dapat ni.... bapa saya diam, tapi lepas dua tiga minit sambil menjeling isteri saya dia mula mengusap-usap tongkat dia dari luar kain pelikat. tak sampai 10 minit tangan bapa saya laju naik turun dan dah kesampaian. melihat bapa saya isteri saya pun mempercepat usapan dia dan juga kesampaian tak berapa lama lepas itu walaupun tak buka baju. tak beberapa lama selepas itu, cerita pun habis dan mereka masuk tidur.

besoknya isteri saya pulang dari kerja awal dan dia dapati bapa tengah tengok video semalam. bapa kata semalam dia tak dapat cocentrate! dengan selamba isteri saya kata why not bapa jangan tutup dengan kain, kalau nampak tongkat lagi best, dan kalau bapa don't mind, dia pun nak join bapa masturbate. bapa saya terdiam, tapi mengangguk. isteri saya masuk bilik dan salin baju, cuma pakai skirt pendek tanpa panties dan kemeja terbuka 2 butang kat depan. lepas tu isteri saya pasang video blue lain. bila cerita baru 10 minit, isteri saya masukkan tangan kedalam skirt dia dan usap-usap tundun dia. dia minta bapa saya keluarkan tongkat dari seluar dan sama sama masturbate. lepas bapa saya keluarkan tongkat isteri saya terus buka lagi 3 butang baju (tak ada bra).

kali ini tanpa menonton tv, masing-masing melihat each other dan masturbate sendiri. kata isteri saya, orgasmnya sangat kuat dan air mani bapa saya pun terpancut kuat hanya selepas 5 minit sebab masing-masing dah terlalu turn on!

lebih kurang 30 minit lepas itu, isteri saya masuk ke bilik untuk mandi. bila dia mandi, dia perasan macam ada orang kat luar pintu. tentulah bapa saya masih turn on, mungkin cuba mengendap(?). jadi isteri saya buka pintu dengan tiba-tiba, memang tercegat bapa saya di situ dengan tangan memegang tongkatnya di luar seluar. terkejut bapa saya dan cuba pergi dari situ. isteri saya terus pegang tangan bapa saya, tarik masuk dalam bilik air (isteri saya bertuala ketika itu) dan terus memegang tongkat bapa saya. lalu diusap perlahan-lahan. bapa saya hanya memejam mata dan kata "sedap, sedap". isteri saya melondehkan tualanya dan terus mengusap tongkat bapa saya. lepas itu dipegang tangan bapa saya dan diletakkan di atas teteknya. lalu dilajukan urutan tongkat bapa saya sampai bapa saya terpancut lagi sekali petang itu sambil meramas-ramas tetek isteri saya.

itu sajalah kisah buat kali ini. sebab malam tu saya pun sampai balik ke rumah dan mendengar cerita steam dari isteri saya. malam tu kami masing-masing rakus di atas katil. isteri saya sengaja 'bising' supaya bapa saya di bilik sebelah mungkin dapat dengar. tentulah bapa saya pun tertanya samada saya dah tahu atau tidak apa yang terjadi antara dia dan isteri saya.

besok pagi kami breakfast sama-sama dan bapa saya seolah-olah tidak mahu pandang mata saya. kami terus berbual-bual hal semasa. lama-kelamaan saya rasa dia tak senang hati. jadi saya kata padanya saya appreciate bapa selalu very open about things in the family, dan saya appreciate dia datang jaga wife saya masa saya outstation. bila isteri saya bangun ke bilik, saya pun bisik pada bapa yang saya tak kisah kalau isteri saya tolong releasekan tension bapa, lagi pun saya pun tahu sure isteri saya pun syok jugak. lebih baik saya tahu apa dia buat dari dia buat hal dengan orang yang saya tak kenal.

bapa saya mengangguk dan kata dia harap saya tak marah sebab dia pun kempunan, tapi dia tak mahu cari perempuan luar. dan dia berterima kasih because kami husband and wife really sporting dan faham hal ni. susah bagi dia dan dia malu, tapi at the same time dia ada needs. saya kata as long all of us have fun, then no worries! in fact saya kata we'll be open about it and don't mind kalau bapa 'ter'nampak love show kami.

oleh kerana hari sebelumnya saya baru balik outstation, hari tu saya off day. isteri saya pun tak ke pejabat. lepas habis minum pagi saya ke bilik dan ajak wife saya have sex. kami pun menjalankan aktiviti kami tanpa menutup pintu bilik. lepas beberapa ketika saya perasan bapa saya menonton kami dari luar bilik tapi kami buat tak tahu dan meneruskan aktiviti kami. isteri saya bisik pada saya nak ajak bapa masuk bilik supaya dia boleh tolong usap tapi saya tak setuju dulu. isteri saya dapat tengok bapa saya sedang main dengan 'tongkatnya' dari luar seluarnya. tak lama lepas itu bapa saya masuk ke biliknya dan isteri saya minta permission ikut bapa saya sekejap. isteri saya masuk bilik bapa saya dalam keadaan telanjang dan kali ini saya pulak yang menonton dari luar.

ketika itu bapa saya sudah keluarkan koneknya dari seluar dan isteri saya terus melancapkan konek bapa saya dengan menggunakan air pelincir dia sendiri yang disapu dari celah kangkangnya. bapa saya hanya melihat sahaja sambil bersandar di hujung katil. isteri saya menoleh ke arah saya dan menjelingkan lidahnya (itu 'sign' saya bila nak minta dia jilat/hisap konek saya). saya hanya angguk menandakan "up to you". terus isteri saya menjilat kepala dan sekeliling konek bapa saya sambil melancapkan batang itu. merah padam muka bapa saya.... selepas beberapa minit dia menolak kepala isteri saya dan terus terpancut air maninya ke atas katil. isteris saya tersenyum dan terus keluar. kami masuk ke bilik dan sambung permainan kami.

petang itu bapa saya balik ke rumahnya dan isteri saya nak bershopping di bandar utama dengan kawan dia. oleh kerana saya keletihan saya hanya menghantar dia ke sana dan terus ke rumah in-laws saya yang berdekatan. bapa mertua saya seorang taukeh cina yang ada mistress. jadi dia selalu tak ada di rumah dan isterinya pun dah buat tak kisah. semua ahli family terima keadaan ni. bila saya sampai mak mertua saya (saya masih panggil Mem atau kadang-kadang Mrs Chew) tengah rehat menonton tv. mak mertua saya walaupun dah tak slim masih ada shape yang baik dan kulit belum berkedut, umur hampir 50 tapi masih bergetah.

kami berbual2 dan entah macamana saya tertanyakan soal batin pada dia. dia pun dgn selamba jawab dah lebih setahun tak merasa tapi dah terlewat nak cari boyfren, tak ada sesiapa yg nak. saya pun terus cakap kalau Mem nak release sexual tension, saya sudi tolong dan saya pujilah sedikit sebanyak bagi dia syok. dia kata dia tak naklah nanti isteri saya marah. saya suruh dia sms isteri saya minta permission supaya saya boleh tolong Mem in any way. dia terkejut, tapi dia kata ok, dia nak tengok apa reaction isteri saya sebab dia tahu isteri saya pun open minded, sebab itu diorang boleh terima bapa diorang ada girlfren lain.

isteri saya pun balas kata "no problem, asalkan hubby dia balik in one piece". lepas dia tunjukkan sms isteris saya, saya terus peluk mak mertua saya dan attack tetek dia. lepas tu saya cium tetek dia dari luar baju. selamanya mak mertua saya diam saya sambil tersengih-sengih. bila saya nak bukak baju dia, dia ajak saya masuk dalam bilik. dalam bilik, dia biar saja saya bukak seluruh pakaian dia. lepas tu saya pun bukak pakaian saya tinggal underware saja.

oleh kerana first time, saya tak nak kejutkan dia jadi saya cuma menjilat seluruh bahagian yang selama ini tersembunyi dari padangan saya. biji kelentitnya yang agak besar mendapat perhatian yang lama dari lidah saya sampailah dia tak tahan kegelian dan orgasm. setelah berehat 10 minit (dia kata terasa different seluruh badan sebab dah lama tak rasa), dia mula main dengan konek saya. lepas itu dihisapnya konek saya sampailah saya terasa nak pancut dan menarik konek saya untuk dipancut keluar. lepas itu kami baring dan tertidur.

entah berapa lama selepas itu pintu bilik dibuka, isteri saya yang tercegat di situ. katanya dia balik naik teksi sebab tak nak kacau kami (?). mak mertua saya terkejut dan cuba tarik selimut untuk tutup badannya tapi isteri saya cuma tersenyum dan tanya dah habis ke, kalau dah, dia pulak nakkan saya. lepas itu dia terus buak pakaian dan naik atas katil dan peluk saya. kalau pagi tadi depan bapa saya, kali ini kami beraksi di hadapan emak dia pula. emak isteri saya yang agaknya masih terkejut hanya duduk diam di situ, keluar pun tidak, tutup mata pun tidak. lepas kami bercium-cium, kami pun terus menjalankan aktiviti suami isteri, yg dimulakan dengan adegan 69. saya menyongsangkan badan dan menjilat kelentit isteri saya sementara isteri saya menhisap konek saya di hadapan emaknya sendiri.

kemudian kami teruskan dengan aksi seperti biasa sampailah kedua kami orgasm. sepanjang 'show' kami kira-kira 25 minit tu, mak mertua saya berada di sebelah sambil mengusap-usap tetek dan alurnya sendiri. bila kami selesai, isteri saya minta saya tolong selesaikan emaknya. saya pun memasukkan jari ke dalam puki mak mertua saya dan menyorong tarik dengan laju. tak berapa lama lepas itu dia pun menggigil lagi dan terus diam tersenyum.
Kami pun balik ke rumah meninggalkan dia.

Hujung minggu hadapannya kami berdua di rumah. Tiba-tiba Mem Mrs Chew(emak mertua) saya datang dengan teksi. agaknya kepingin, kami pun faham ajelah. setelah berbual-bual kosong sekejap, dia tanya kami dah buat sex ke hari ni, dia seronok nak tengok. wife saya kata apa kata kalau kita tengok cerita blue (kebetulan saya baru dapat yg baru. kami pasangkan dan tengok bersama2. masa tu kami berdua hanya berseluar pendek tanpa underware. seronok cerita orgy 3 couple (6 orang).

lepas 5 minit wife saya mula mengusap kote saya, lepas tu dikeluarkan dari seluar dan dijilat-jilat sambil gilir-gilir melihat arah tv. kemudian dia ajak mak nya join sekali hisap kote saya. Mem pun terus join sambil tangannya yg lagi satu mengusap-usap tundunnya dari luar..